dissabte, 4 de febrer del 2012

UNA RABOSA AL JARDÍ

Acabem de veure una guineu (o rabosa com es diu en gandesà) al jardí! Està nevant i força. Això normalment em faria molta il·lusió. Però avui estic massa amoïnada pel Joan i tant me fa. 
El Joan segueix malalt. Dijous va començar amb vòmits i diarrea. Divendres vam tornar a cal metge i ens va receptar unes sals que s'han de barrejar amb aigua per evitar que es deshidrati. No s'ho vol prendre. Cada cop que li hem de donar és una batalla. Està molt tovet i dorm molt. Avui almenys ha pres més pit. Però segueix amb molta diarrea, tot i que ja no té febre i només ha vomitat 2 cops. Avui hem tornat a parlar amb un metge i ens ha dit que paciència, que hi ha molta passa. Però no estic tranquil·la. 
Perdoneu el "parte" mèdic, però no em surt escriure de res més ara. 

2 comentaris:

  1. Hola Marta!

    Estigueu tranquils. Els meus nebots també l'han passat i és una mica llarga de curar. En el cole també hi ha molta passa.
    Ja saps que el teu barri també esta nevat? Avui quan hem acompanyat a la Marta, tornaven a caure bolbes de neu.
    Desitjo que en Joan es posi bé i pogui jugar amb la neu.
    Petonets Núria

    ResponElimina
  2. Gràcies Núria. M'agrada rebre comentaris.
    Sí, estem més o menys al corrent del que passa a Bcn.

    ResponElimina